Subject: Teepikendamine
From: Igor Sirenko <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 6 Mar 2024 09:51:56 +0200

Tere! 

Meie ettevõtte omandis on kinnistu Uus 8, Jõhvi linn. Kadastri tunnus
25301:002:0183 
Sooviksime pikkendada teelõiku , tee pikkendamine oleks riigimaal.

Oleks selline küsimus, kas oleks võimalus osta välja seda maad omaks, kui
jah mis summaga. 
Kui selline variant ei ole võimalik, siis millised on variandid selle
maatükki kasutamiseks. 

Lisan pildi manuses, kus on kinnistu ja punasega märgitud soovitud tee
pikendamise asukoht.

 

Lugupidamisega,

Igor Sirenko

OÜ Fashion Indecor

+372 53 544 335

[email-masked] <mailto:[email-masked]> 

www.findeco.ee